Cari Something?

Wednesday, October 31, 2007

Azri & Arif

Ada 2-3 benda jadik dalam beberapa hari lepas.

#1 - I missed Zeri's first laugh.. grrr.. hari tu hari Sabtu.. jalan2 cari makan dengan hubby + kids.. sampai waktu Maghrib, solat kat masjid.. take turn la kan.. hubby pi solat, aku jaga anak.. sambil2 nenenkan Zeri.. sudahnya bila aku sudah solat, hubby kata --
"adik gelak tadi yang.. I ada amik video kat handset.. tp yg gelak besarnya tak sempat.. "

What?! I missed it? Tengok dalam video pun, dah namanya time Maghrib kan, gelap gelita je.. hehehe.. dengar sora je.. seems like Zeri gelak style Arif -- tersangkut-sangkut gitu.. tak taula kalau betul macam Arif.. si Arif ni, kalau gelak lebih2 bley tersedu terus..

Semalam, dia gelak lagi dengan makcik.. Aii, member tak agah banyak mana pun, dia bley gelakk.. aku ni dah letih buat muka ala2 clown pun dia takmo gelak jugak.. Pilih kasih betul!

#2 - 2 malam lepas, Arif pecahkan kaca kat lemari.. alaa, korang tau la kot lemari yg ada kaca2 kabut kat pintu tu.. ada ke dia ketuk dengan sikat? pecah 4 kau.. aku mmg tak berdaya nak marah dah.. meantime, selagi hubby tak tempah kaca yg baru, aku pandang je laa pintu lemari yg melopong tu.. hehehe..

oh.. thats it.. hari ni adrenalin aku nak buat keje sangat merudum.. ni kes smalam keluar la ni.. once aku kena keluar, esoknya mesti melahu je.. heeee.. tak bagus betul le..

btw, ni le ada sekeping gamba raya kitorang.. tengok tu - si Amir jauh kat belakang sbb dia kan beauty concious.. ala2 takmo amik gamba sbb kena chicken pox.. eeeee.. geram betul.. anyway, aku letak gambar ni sekejap je tau.. ada le dalam 24jam dari sekarang.. mak tak fotogenik you..

picture removed as promised *grin*


16 comments

No comments: