Cari Something?

Rabu, Januari 28, 2009

Letih

Hari ni mood nak taip tak berapa ada.. blogosphere pun nampak mandom semacam je.. time cuti2 ni macam tak berapa meriah je rasa..

I had a burger for lunch, air kelapa dan betik.. sume tak sampai RM5.. kekeke.. apa motif aku tulis ni pun aku tak tau..

Anyways, aku letih dok tunggu cek dari Nuffnang ni.. tu la.. sapa suruh pi redeem salah time.. padan la muka.. tak banyak pun ye kawan2.. tp sbb aku sengal tak reti nak sabar.. hmmm.. 

Eh, cepat la 6.30pm.. aku dah tak larat nak duduk goyang kaki kat ofis ni..


19 comments

Tiada ulasan: