Cari Something?

Thursday, January 15, 2009

Setelah 6 tahun

Aku tergedik2 membeli apartment somewhere in Dec 2002.. aku rasa la.. benda ni pun dah lama.. its a low rise apartment.. ada tasik (ke lombong?).. konon by the time kawen, bley duduk umah sendiri.. berangan nak joging keliling tasik la apa la.. bawak anak2 jalan2.. wah.. berangan sungguh aku time tu.. Tapi hampa.. dan2 je lepas duit release utk tanam cerucuk in early 2003, projek terbengkalai.. kah kah kah..

So, selama beberapa tahun ni, aku dok bayar progress payment.. tak sampai RM70 pun.. tp tiap2 tahun aku bayar insurans kebakaran.. ntah apa2 lagi la..  Tapi semalam, tanpa disangka-sangka.. dapat surat dari bank, menyatakan depa dah release another 15% payment.. means, lantai umah aku dah siap!

Adakah ada sinar baru di situ? Aku pun tak tahu.. ni nak kena call plak pemaju baru ni.. ye ke dah 15% siap.. apsal aku takde dapat surat dari arkitek pun?




18 comments

No comments: