Cari Something?

Sunday, February 08, 2009

Sebelum Mata Tertutup

Dari awal mmg dah set nak layan cerekarama ni.. tp memandangkan aku ralit layan Sudoku**, terlajak 6 minit :P

The story line OK la.. cuma masa part heroin reject chenta si hero, and then dia nangis2 dalam bilik.. and then abah dia mai pujuk, aku terdetik

Eh, macam A Walk to Remember pulak..

except, dalam movie tu, bapak dia tak kasik berchenta.. tp yg ni, dia tanya anak dia kenapa menyeksa diri lagu tu..

All in all, OK la pada aku.. except, I was hoping, time ending tu, lepas heroin luahkan perasaan, apa kata watak tu dimatikan terus, rather than bikin ending tayang diorang still borak2? sangat anti klimaks.. ye la, dah tajuknya sebelum mata tertutup kann.. (ke aku salah tajuk? kah kah kah)

oh ye, utk sapa yg tak tengok, heroin dalam cite ni menolak chenta si hero sbb dia kena HIV.. dia rasa tak fair la utk, you know.. bercinta dan kemudiannya tinggalkan hero macam tu je.. cause of HIV? dia eksiden masa blajar kat negara jiran.. then, ada pemindahan darah yg tercemar.. gituu..

**orang lain dah lama reti Sudoku.. aku baru nak gedik2 main.. hmmmphh..

Nota kaki: Sangat cantik2 tudung yg dipakai oleh Ayu Raudhah dalam cerita itu.. its by de Zahra kalau tak salah baca kat part credits..


9 comments

No comments: