Cari Something?

Monday, March 23, 2009

20 months

Zeri is 20 months today. Still on breastmilk, which I hope, can be sustained until he turns 2.. amiin.. time ni tengok jangka masa 4 bulan tu rasa macam sesak nafas sket.. ah ah ah..



EBM collection di ofis sudah merudum hampir separuh daripada yg biasa aku collect dolu2.. stocks pun dah mula diturunkan, which can only lasted until 8/4.. seram.. seram.. dari segi perubahan rasa, maybe belum ada.. ataupun Zeri tak kesah.. dia masih melekat macam biasa.. ah ah ah..



Inilah yg dinamakan perancangan.. betapa my other half & I berjaga-jaga sementara Zeri nak cecah 24months, sesungguhnya ALLAH Maha Berkuasa.. when I found out about #4, aku ngaku, mmg mixed feelings.. hati aku dapat ditenteramkan bila mana aku tersedar ALLAH tahu apa yg terbaik utk hamba-hambaNya.. mungkin, aku akan melalui pengalaman tandem nursing, who knows?

18 comments

No comments: