Cari Something?

Wednesday, March 04, 2009

3 Cerpen

I came early today semata-mata nak tulis blog.. hua hua hua.. takde lah.. tu statement poyo je tu..

Anyways, still takley tulis pepanjang.. jadik kita buat cerpen saja..

Cerpen #1
Semalam, dalam monorel yg sangat sesak, bila tiba di stesen Bukit Bintang, a guy, a BIG guy told me

Tolong ke tepi. Kalau tak, saya rempuh. Saya cakap betul ni.

Boleh?  Tak kena langsung rempuh dengan perkataan tolong yg dia ucapkan awal2 tu.. Tergamak dia nak rempuh aku, seorang perempuan yg lemah dan tidak berdosa ini..


Cerpen #2
Malam tadi episod akhir Rozana.. tak pasal2 aku dilema, nak tengok Desperate Housewives ke, nak layan Rozana.. sudahnya, 1st half DH aku layan gitu2 je.. kasik can la feeling2 kejap dengan drama Melayu kan..


Cerpen #3
Last but not least, hari ni last day shooting :P


9 comments

No comments: