Cari Something?

Thursday, March 05, 2009

Entry Terakhir?

untuk hari ini.. pergh, 1st time kot aku bikin 5 entry.. kah kah kah..

Anyway, nothing much.. its about last night tho.. around 9.40pm, kami 5 beranak pi ke Giant utk lawatan sambil belajar..

Dekat pkl 10pm pun masih ramai lagi umat manusia.. mmg tak kira time orang nak bershopping.. ni berdasarkan jumlah keta kat parking lot.. tp kesannya bila dah msuk Giant, lengang la jugak.. kira kalau korang nak skating, boleh sangat lah.. Tapi.. apa kes nak skating dalam Giant?? Ni bukannya Switzerland ke.. ataupun Banjaran Alps ke.. ataupun, ataupun..












Apa aku nak cite ni?


Ha.. time nak bayar tu.. sambil cashier tettt barcode barang kat scanner, dia senyum kat aku.. kadang2 dia pandang my other half Zeri yg sedang didukung oleh my other half.. atau, mungkin 2 dalam 1.. ah, pedulik!


Lepas dah bayar, dia pun bagi resit dan kad kreditku.. sambil berkata,

"Anak puan ye? Comel.."

Aku senyum je.. tak reti nak reply..














Sekonyong-konyong ketika kami berjalan ke kereta,

Tau la I gelap.. tu yg dia siap tanya "anak puan ke?" 
Ntah2 dia ingat I ni bibik je kot..

Nasib takde yg gatal mulut nak panggil aku bibik time tu.. ha ha ha..


Tp ini bukan sebarang bibik.. Bibik ini ada credit card walaupun bukan-lah platinum :P


6 comments

No comments: