Cari Something?

Wednesday, March 18, 2009

Kisah SMS & Lif

Semalam, sekonyong-konyong melangkah keluar dari ofis, saya terlihat ada 1 New Message di laman skrin handphone..

Saya pun bukak la kan.. baca..

Oh.. dari Ms Lola rupanya.. ayatnya berbunyi lebih kurang begini..

// bukak handset jap.. ingat aku hafal?






Apa??? Aku dah terdelete!!! Cis!



Apapun, ia adalah SMS menyatakan bahawa Keliwon pada hari Khamis ini adalah berkisar tentang hantu kopek..


Dan-dan, saya merasa seram utk masuk ke lif di tingkat 22 itu.. Dah pkl 7pm ni.. dah nak Maghrib.. Eeeee.. Dalam hati siap baca ayat Kursi.. jangan la lif ni berhenti di tingkat yg TIDAK SEPATUTNYA ia berhenti.. Untuk makluman, lift itu TIDAK SEPATUTNYA berhenti dari tingkat 13 hinggalah tiba ke tingkat 2.. ha ha ha.. gile punya penakut.. dalam lif pun tunduk je.. berdiri pun kat sudut2 lif je.. :P





Hantu kopek adalah antara hantu yg sangat popular ketika zaman saya kecil dahulu.. selain dari Hantu Kum Kum (apa ke jenis hantu ntah ni..) hantu lain tidak begitu glamer ketika itu.. maka ia membuatkan saya tidak sabar untuk menonton Keliwon Khamis ini..


Nota kaki: Saya mmg penakut.. pernah tak naik lif utk beberapa lama kesan hasil tontonan The Eye (yg ada hantu dalam lif tu).. Tp mak kat tingkat 22 ni kann.. mampus plak nak turun naik tangga hari-hari.. ah ah ah..


20 comments

No comments: