Cari Something?

Wednesday, April 01, 2009

Kepada bekas pelajar UTM

yang mengenali PM Md Nor Md Sap.


I received a news from my mom last night.. PM Md Nor terlantar di hospital dalam keadaan koma selepas terjatuh dalam bas.



PM Md Nor adalah penyelia tesis saya ketika di tahun akhir. Masa mula2 dapat tahu beliau jadi penyelia, mmg kecut perut sbb dia mmg tegas!


Mmg terbukti kerana untuk jangka masa awal saya berada di bawah seliaannya, beliau mengajar saya untuk berusaha mencari bahan tanpa mengharapkan contoh2 tesis yg sedia ada berlambak dalam biliknya. Mmg stress.. Saya sampai tak lalu nak makan :P Tambah2 tajuk plak pasal web-based expert system.. ah ah ah..


Selang beberapa ketika, agaknya beliau berpuas hati dengan prestasi saya, beliau mula mesra dan banyak membantu.. Terharu sangat time tu.. punya la byk tesis yg diberi utk ditelaah sampai saya tak larat nak bawak balik.. Berat.. maklum la, kulit tebal sekian, pastu kertas A4 yg digunakan stok kualiti hebat..


Cukup2 la mengimbau kenangan lampau. Marilah kita sedekahkan bacaan al-Fatihah untuk beliau.. semoga beliau sedar & sembuh seperti sedia kala. Amiin..

5 comments

1 comment:

Hana said...

ye... pm md nor merupakan salah satu lecturer yang saya tak baper suka dia mengajar. tak paham.

semoga dia cepat sembuh :)