Cari Something?

Sabtu, September 05, 2009

Kekejian Seorang Ibu


Mata macam digam².. padahal baru 9.12pm..

Husaini bertiga tengah main tarik² hanger.. apa ke mainan ntah yg diorang main ni.. ngeee.. sedap² diorang tengah layan Purble Place, tetiba si ibu mau takeover PC.. alasan "ibu nak buat kerja" diterima bulat² tanpa bantahan..

Mmg keji.


4 ulasan:

honeylanz berkata...

taat sungguh dorang tuh! langsung tiada bantahan ;)

~ Ibu ZAAZ ~ berkata...

ohh..itu biaser berlaku di rumah akak. berebut lappy ngan anak2. kadang2 tahan ati jer biar derang conquer tapi bila nafsu nak berblog dah menguasai...semua kena ketepi. atau semua kena tunggu berjam jam untuk ibu tinggalkan lappy kesayangan ibu. ha ha ha ha ha ha

CY3.5 berkata...

Has,
asal bukak blog je, "ibu tengah buat keje".. :P

ibu ZAAZ,
saya mmg tak tahan.. asal rasa nak guna je, kuar la ayat tu :D

honeylanz berkata...

anak has x leh ckp buat keje dah. dia tau dah. dia ckp apa lak buat keje mlm!