Cari Something?

Khamis, September 17, 2009

Percubaan Gagal


Percubaan saya untuk mengambil gambarnya yg syok menganga pasal khusyuk sangat tengok Upin & Ipin dalam movie Geng : Pengembaraan Bermula kantoi sbb dia perasan ibu asyik mengendeng dekat² :P











Bila la abah nak potong rambut kau dik..

16 ulasan:

Ms Lola berkata...

Ala tomeinya....

honeylanz berkata...

lentiknye bulu mata!

Rozy berkata...

chomelnyaa anak awak..

Rozy berkata...

selamat hari raya naa..

CY3.5 berkata...

Ms L,
dan comot!

Has,
dapat dari ibunya.. hahaha.. and also that idung kembang.. hinsh..

Rozy,
selamat hari raya 2u too :D

n.i. berkata...

comelnyeee... lentiknyeee bulu mata... bagi aunty boleh? hehe

Nur berkata...

kalu gegirl iras cam zeri mmg comel nyah!!!

rina berkata...

lentik betul bulu matanya...

Queenin Murni berkata...

sy suke tgk boys rambut camtu.. cute sgt..

dulu rambut adam lebih kurang la mcmtu,kami2 ni ok jek.. cuma nursery dia je selalu tanya bila nak potong rambut. hahaha! cikgu skolah dia yg sakit mata. :p

CY3.5 berkata...

n.i.,
alaa.. aunty pun apa kurangnya..

Nur,
auwww :P

rina-san,
hait!

QM,
tp dah tahap mencucuk mata yg tak tahan.. kalau belah blakang, rambut dia gulung².. heee..

Zuhaini berkata...

sweetnya senyuman si dia...

isz_3707 berkata...

siapakah yg masih berbuai itu?
dah xleh panggil adik sebab dah ada adik lain :P

CY3.5 berkata...

Zuhaini,
hihihi..

cik isz,
dia la.. sapa lagi.. eh, kau jangan.. si Arif tu pun kitorang panggil adik jugak :P

Abrahyn berkata...

cantiknyer mata dia....

l i e y n berkata...

kira gambar candid le ni...
tanteknya mata die....nak pinjam!

CY3.5 berkata...

abrahyn & lieyn,
dia suka kecik2kan mata time amik gamba kaedahnya..