Cari Something?

Sabtu, Oktober 31, 2009

Balas Dendam


Si dia selamat tiba di PD dalam pkl 3pm+ tadi..

Sejak itulah, Husaini bertiga mengambil kesempatan membalas dendam dengan mengekor si dia ke sana ke mari :P

Kesian pun ada.. ye la, tak sempat nak rehat-rehat, anak-anak dok serbu.. ngeee..


Amik la turn korang ye anak-anak.. nanti bagi chance kat ibu pulak :P


7 ulasan:

Melz berkata...

LuL..mel pagi tadi tiduq kol 9.45pagi -11.30pagi.. adeh...takut x bangun... kang sampai esok abg apis duk luaq jak..hahahaha

Muahahaha..long soklan mel dah siap.. agak mengancam :P

isz_3707 berkata...

ibu pun sibuk jugak? hmmmmmmm

MN berkata...

hehehe...balas dendam ek? ibu rehat dulu. :)

CY3.5 berkata...

Baby,
soalan along pun dah siap. Check email utk approval.

isz,
sibuk la.. 5 hari tatak jumpa ooo..

MN,
ngeee.. baru bpa hari dah bising ye nyah.. kot macam kau, tak tau la aku..

Ms Lola berkata...

mana review cerekarama kau nyah? aku tak tau la tajuk apa citer tu mlm tadi, tp aku rasa mcm kempen 1 malaysia pun ado

fauzi-maya berkata...

tunggu ek turn ibu;p

CY3.5 berkata...

Ms L,
posting terbaru aku menyatakan segalanya :P

Maya,
turn ibu dah sampai pun.. hahaha..