Cari Something?

Rabu, Disember 09, 2009

Bendanya Belum Dapat...

...tapi, dah lama abis.. Terlebih belanja plak tu. Hinsh.

Korang camne? Ngee. Ada yg buat utk menyimpan tak?


Bebel pasal cek Nuffnang,

7 ulasan:

KS berkata...

tak pat nak menjawab sebab takda cek nuffnang hehe :P

Zuhaini berkata...

saya pun x dak le.. duk simpan je duit.. sampai 200 nanti baru nak cash out.. :)

honeylanz berkata...

nak tggu meriah skit lagi ;)

C!kpuanmuda berkata...

i baru dapat semalam.. takde maknenye nak menyimpan.. haha

CY4.0 berkata...

KS,
ala.. takat bpa sen je pun ni ha..

Zuhaini,
saya mmg tak dan le nak cecah 200.. gedik je nak cash out kalau dah bley cash out..

Has,
meriah ni, mesti dapat rembat byk benda ni.. heee..

cpm,
samolah.. tak pernahnya menyimpan.. ntah apa2 je i blasah pun i tak tau..

:: vErde+hAzizi :: berkata...

saye saye!!!
saye simpannnnnnnnnnnnn!!!!!
hehehhehehehehe..suke tgk die naik naik dan naik lagieeeeeeeee!!!

alhamdullillah :D

MommyDania berkata...

dulu cashout, lps tu belanja lbh dr bajet. skrg konsep nk simpan. tgk lah selama mana. huhuhu