Cari Something?

Thursday, December 17, 2009

I Feel Disconnected

Sejak berblogging via handset ni, I feel myself sort of disconnected from my fellow blog readers & commenters.

Maklum la, nak reply komen guna handset, sangap.. dah taip2, sekali cursor lari, dush.. sume ilang.. nak pi blog kawan-kawan nak buat kunjungan balas, handset hang la apa la.. so when I resort to RSS feed, nak mengomen tu mmg takde harapan la kan..



Apapun, thanks to you, yang masih sudi datang ke mari.. dan mengomen.. despite of word verification yg kejap on kejap off tu.. haha..



Looking back at ApaApaJe's history, 28 Oktober hari tu, genap 5 tahun usia ApaApaJe.. tapi, aku aktif menulis pun dalam tahun 2009 ni.. this blog hit 33,333 last year.. the rest, sume dalam tahun ni.. thank you so much! Jadi makin semangat nak menulis posting. In fact, dorongan tu datang dari korang sume. Makanya tak salah kalau aku rasa terharu banget pada semua yg support ApaApaJe all these years.



But then, lately, I think I'm trying too hard to write. Sampaikan ada posting2 yg boleh dibakulsampahkan. ahAHahAHahahha.. mungkin tu juga penyebab kawan-kawan yang biasa ke mari dah lama aku tak nampak kelibat mereka.. Mungkin.



Perhaps, its time.


13 comments:

Diver Mom said...

x pa.. kami paham.. :) eh, ada gambar arissa tak..? leh upload tak pakai hp...?

yaya said...

kira hebat la lagi cik yan masih tabah guna hp walau cursor lari ke apa, kalau saya haram tak mau.... hahahhaha...

KV said...

takpe, abih pantang nanti, pulun lebih sikit. Haha

FAM said...

its me also. internet sangap, singgah tp xblh tgl jejak. huhuhu

Anonymous said...

blog via hp mmg mencabar skit..hehehe..paham²

maya amir said...

walaupun aku mcm biskut.. tapi aku baca dalam diam nyah..heheh

MN said...

sedih aku tidak mendapat komen hang! :(
*sob sob*

Fid said...

CY4.0
panjang plak ko taip erk dok lari2 tu pun erk
kihkihkih

CY4.0 said...

zuhaini, ada. Kat label arissa.

MN, aku ada komen br2 ni. Ngee.

fid, posting ni aku rembat laptop si dia kejap. Kursor lari time mengomen meh.

IntanSham said...

nyah.. mak paham.. actually mak pun sama.. feel disconnected dengan celcom BB hampeh nih. mak skang melepak kat umah my mom, kat sana terpaksa subscribe weekly bb.. but the service, very the hampehhhh.. slalu nak komen blog kengkawan x blh.. thats y mak pun ala2 dah jarang mengomen.. hehehee

Fid said...

celcom BB memang tayik kucing busuk!

Emma said...

tnampak "Perhaps, its time."...

teringat kisah MN... nak jd mcm dia ke?

-mama emma®-

m-i-o said...

kalau mak, time pantang2 ni koser la nak ngadap blog. kahkahkah! mesti mak lintang pukang punye.

wa saspek sama lu la CY4.0! :P