Cari Something?

Isnin, Disember 07, 2009

Jangan Tegur

Sejak Tower 13 habis tempoh hari, aku memang stop layan slot seram di TV3.

Tambah2 berpantang di rumah yang ada Astro. Baik aku layan Cyril Magic Man (sempoi lagu ni) dengan Chuck. Heee.

Ada yang tetap tegar melayan cite seram itu? Serius seram atau bley bawak gelak2?

7 ulasan:

honeylanz berkata...

org ckp lg seram..

Sayang.Ibu berkata...

ku layan jugakk.. tp minggu lps x smpt nak lyn. ok lah, mmg serammm

CY4.0 berkata...

has,
ni kira Has x tgk la kan? Hee

cik intan,
confirm mu angkut tuan puteri 2 org tu jd peneman. Kan? Kan?

Sayang.Ibu berkata...

kahkahkahhhh... diorang memang dayang2 beta yang setia.. wakakakaaa...

C!kpuanmuda berkata...

i ban semua cerita seram kat tv3. rasa di perbodohkan.. haha (padahal tak berani tengok sebab penakut ;p)

MN berkata...

tak tau la aku nak jawab nyah..aku tak tengok! :P

CY4.0 berkata...

cik intan,
dayang2 harus la teman permaisuri berangkat menengok TV :P

cpm,
kadang2 ada jugak yg lawak tau.. sbb mekap seram tak jadik :D

MN,
ngeee.. aku pun seram jugak nak layan.. baik tengok supernatural (kot)