Cari Something?

Khamis, Februari 04, 2010

Tak Serik-Serik

I was breastfeeding Arissa when it happened.

Tau2 je dah jatuh berdebuk. Tau2 darah dah banyak keluar. Nasib baik mak bukan jenis mabuk darah. Kalau pengsan, camne?



Subjek yang jatuh dalam cerita ini adalah Zeri. Penuh darah dalam mulut. Mujur Amir pun tak panik. Berlari dia cari tisu.


Anak... Anak. Berkali-kali dok ulang pun, panjatttt jugak. Walaupun baru lepas jatuh, tetappp tak serik.


12 ulasan:

CiKaYu berkata...

tu lah namanya hero....zeri, jgn panjat2 lagi tau, jgn kasi ibu risau ok...

Zuhaini berkata...

oh.. ingatkan yang berdebuk tu arissa..

wah.. hero.. :) macam tu la agaknya ya..?

Marisa berkata...

aduhai... sama la seperti anakku.... mmg tak reti serik....

C!kpuanmuda berkata...

hoh.. giler saspen cerita ni.. i ingat arissa yang jatuh..

honeylanz berkata...

hero mmg mcm ni kut... payah nak serik! kita pulak yg seriau

chilun @ cik pau @ bibimie berkata...

kalau arissa yang jatuh mesti mak dia yang tido masa menyusu... huhuhu... jgn mare cik yan.

masayu berkata...

itu baru dinamakan hero..;D

KS berkata...

biasakla anak jantan! hehehe...

sib baik bukan arissa... jangan tertido ye cy hehe

mommysarah berkata...

hadoiii...berderau haku baca, ingatkan arissa...

hadoilahhh CY...

cemana mulut zeri? aku paling ngeri luka2 dalam mulut ni. takut diorang refuse makan. kot2 jadik mata ikan ker kan...hadoiiilah....

m-i-o berkata...

let boys be boys :P

amir yg berbintang monkey mempunyai kepintaran yg tinggi. sebab tu - bertindak pantas dan nampak macam cool - tetapi sebenarnya ada sedikit cuak :P

zeri yg berbintang pig adalah sentiasa bertuah. jatuh pun, masih kebal. haha :P

tetiba ada perasaan nk jadi feng shui master. apakah?

Siti Zaiton berkata...

cuak...ingatkan Arissa..sbb Zahra pun skang tgh sibuk golek2..hehehe..selalu cuak nak tinggal dia sorang2..sbb kalu setakat bantal foam tu kena tendang jerk kat dia...sungguh ganaz anak dara ku itu...

CY4.0 berkata...

Zeri nangis kejap je. Dia lebih kecoh tgk tisu yg berdarah tu. Makan minum wise, alhamdulillah. Laju je. Hee.