Cari Something?

Rabu, Ogos 15, 2012

Unsuccessful Transaction

Hai hai hai...

Dah lama tak menyopping barang untuk diri sendiri.. bila dapat tau PopLook restock scallop maxi skirt, aku tergedik nak pi beli sebab rasa selesa bila memakainya... tapi ntah la, dah 2 kali aku cuba bayar, transaction unsuccessful.. potong tau.. haha.. mungkinkah sebab di tengah2 malam ini? Aku pun tak pasti.. TAC sampai OK je..

Tengok la kalau rajin nak online lappy lagi esok.. bayar before 1pm, dapat la sebelum raya.. Katanya..


Dah.

2 ulasan:

Zuhaini berkata...

best ye, poplook...? nak gi tengok lah sat lagi :)

Zuhaini
My-Alia.com

CY4.0 berkata...

Zu,
haha.. takde la selalu sangat beli.. tp skirt yg ni sedap la pakai.