Cari Something?

Khamis, Februari 07, 2013

CNY Ni Sekolah Cuti Seminggu

Budak-budak ni dapat cuti seminggu sempena CNY this weekend. Aaaaaaaaa.. Rasa nak balik JB. Dah lama tak balik. Harapannya kalau dah cuti lama ni, boleh la balik lambat (nak elak jam) dan jugak balik tengah-tengah minggu. Nak elak jam jugak la kaedahnya. What else? Tetambah dah ada bayi ni. Haha.


Surat ni kata ada Maulidur Rasul celebration Jumaat ni. Mujur takde kata nak pot luck bagai. Hahaha. Adoi la hai. Satu hal jugak aku nak pi gosok baju Melayu pulak.


Perutusan cuti CNY ni takde pulak disertakan dengan jadual sekolah ganti. Cuti free kah? Heeee. Free, I like. Aku bukan tak suka sekolah ganti. Budak-budak ni kalau pergi, kata kawan-kawan banyak tak datang. Pastu kena combine kelas. Pastu. Kau pun boleh pikir apa yang terjadi seterusnya.


Makanya dalam dilema kadang-kadang nak hantar ke tidak.


Soalan cepumas : Sapa kat sini yang hantar, dan siapa yang tidak? ;)

Tiada ulasan: