Cari Something?

Sunday, March 03, 2013

Huggies Dry Pants "Change for Better Convenience" Roadshow

Okay, untuk pengetahuan korang, sekarang ni ada roadshow pasal Huggies Dry Pants kat ruang legar Mydin USJ. Start dari 25 Februari hari tu dan akan habis 3 Mac 2013 ni.




Sapa yang dekat area situ, silalah terjah. Ada macam-macam benda yang team Huggies readykan untuk yang datang. Magic show ada, sampel free Huggies Dry Pants ada. FREE GIFTS pun ada. Sapa tak nak free gifts?

Kat situ diorang akan tunjuk camne pantas dan mudahnya (wah, skema ayat aku) untuk tukar lampin dengan Huggies Dry Pants.

3 step je korang. KOYAK . SALIN . LEPAS .



By the way, setiap hari, pukul 10.30 pagi, 2 petang dengan 8.00 malam, diorang akan adakan Sesi Cabaran Tukar Lampin 30 Saat Huggies. TIGA PULUH SAAT. Boleh guna stopwatch untuk pastikan. Untuk kawan-kawan yang ada anak-anak yang masuk kategori payah nak pakai diapers, might as well join cabaran ni. who knows, korang dapat tukar in less than 30 seconds, dapat hadiah! Boleh la praktis awal kat rumah :D

So, like I mentioned above, roadshow habis 3 Mac 2013. Grand finale akan langsung dari 8.00 malam sampai 9.00 malam. Pergi, jangan tak pergi.

Untuk yang nak tau lebih banyak pasal Huggies, boleh klik http://www.huggies.com.my ataupun boleh LIKE page FB diorang kat www.facebook.com/Huggies.Malaysia

Ni rupa packaging Huggies Dry Pants


No comments: