Cari Something?

Jumaat, Mac 22, 2013

Penyata KWSP 2012

dah sampai ke tangan. Dari hari diorang announce dividen tu la nak buat TAC, tak buat-buat.. dah sapa suh kios beroperasi time ofis hour je. Bukankah peranan kios adalah untuk mengurangkan beban kerja kakitangan di kaunter? Dah, taknak bebel.


Sejak dah jadik SAHM ni, time dividen la ditunggu-tunggu nak bagi amaun tu beranak. Hahaha. Mana ada time lain lagi. Unless suami buat caruman. Wah, banyaknyewwwww nak chip duit ke sana ke sini. Dapat simpan dalam Tabung Haji pun dah besar rahmat.

Sudahkah anda menerima penyata? Heee.

Tiada ulasan: