Cari Something?

Monday, March 25, 2013

There Goes My Chance

Sabtu lepas aku ke bengkel di Bangi. Separuh hari saja. To be precise, 4jam+ gitu. Aku tinggalkan Nisa dengan sebotol EBM fresh plus another two frozen, in case tak cukup.


By 10am+ aku dah start tak selesa. Hahaha. Siap SMS dia tanya khabar, turn out Nisa OK OK je. Sempat jugak aku mintak dia datang awal masa jemput aku balik sebab for sure aku dah kebanjiran by then.

Aku bawak pump. Siap dengan 2 botol kosong lagi. Tapi time break buat benda lain, i.e beli buku & borak kejap dengan penyampai, memang sempat sangat nak pump. Haha.

Around 11.30 dia SMS kata dah gerak dari rumah. Aku dah terkinja-kinja ingat nak lari kejap. Sekali sampai 12.50pm.. lagi 10 minit nak habis, rasa macam tak best plak nak keluar time tu..

1.05pm tak habis lagi, dia call dengan suara Nisa mengamuk sebagai background. Macam lipas kudung aku keluar. Salam dengan kawan baru kat sebelah then terus jumpa penganjur masa nak keluar. Mintak maaf sebab terpaksa blah time tu.




Ya, anak daraku kehausan. EBM direject sama sekali. Time bagi dia luah-luah keluar semula. Macam tak berusik 3oz tu. Nak tak nak kena la buang.




It simply means, memang takde la chance aku nak keluar-keluar bersosial lepas ni. Unless bawak dia sekali. Yay.

1 comment:

puteraduyong said...

waktu untuk membina segala antibodi ni... ;)