Cari Something?

Rabu, Oktober 30, 2013

Cerita Cik Anisah Hannani

Cik Nisa dah genap setahun 2 bulan hari Ahad lepas.

Gigi dah ada 6. Atas 4, bawah 2. Skill menggigit tu dah berjaya aku tumpaskan. Harapannya tak berulang di masa hadapan.

Baru nak makan secara serius. Sebelum ni suap, dia buang. Suap, dia buang. Macam-macam benda bagi. SusuIbu je yang dia tak buang.

Dah berjalan juga. Start berlatih 2-3 hari sebelum first birthday gitu. Sekarang masih dalam mode penguin. Tak lama lagi smooth la kot. Asal jumpa lantai tak rata, dia merangkak balik unless ada benda dia nak berpegang.

Mulut? Kita buat mulut itik, dia pun tiru siap sembur-sembur sekali. Cakap bahasa dia je la. Belum ada buah butir. Rasa nak picit-picit mulut tu. Hinsh.


Dah, tak terpikir dah benda lain.

Tiada ulasan: