Cari Something?

Tuesday, November 06, 2007

Happy Birthday, adik


Arif Husaini is 2 today. Kalau nak ikut sangat time + datenya, 9.33am tadi dia genap 2 tahun.. this morning, around 7am+, he woke up.. and I said to him,

"Selamat Hari Jadi dik.. dah besar dah anak bujang ibu ni.."

He, being blur, terus naik atas katil + snuggle kat ketiak kita.. yahahaha..

Time ni aku start le syahdu.. sambil belai-belai rambut dia.. aku terpikir, kalau la aku berjaya fully breastfeed dia, sah2 aku bley claim dapat PhD dalam breastfeeding course.. tapi tu la.. benda yg dah lepas jangan dikenang.. buat teladan takpe.. la ni fokus aku, kena breastfeed Azri selama yg boleh.. semoga ALLAH permudahkan.

Back to Arif, time tengah belai-belai rambut dia, dia pandang je muka.. eeee, mak ni kena stare dengan anak sendiri pun bley concious :P tepuk2, peluk2, then dia tido balik.. Cadang nak beli kek utk dia petang karang, tp bukannya dia reti apa pun.. dah 3 tahun macam Amir baru la paham excited + such..

Dik, ibu takde apa nak cakap.. Cuma, ibu doa hari-hari semoga adik jadi hamba ALLAH yg taat, anak yg soleh dan mampu doakan ibu + abah bila kitorang dah takde nanti. Jangan nakal2, main baik2 dengan abang. Abang mmg susah nak mengalah, so ibu harap adik tak amik hati dengan abang ek.. Sayang manja bucuk ibu ni..


Yes, I still treat him like a baby.. Dia pun manja macam nak rak, padahal dah jadik abang.. Hehehe..

Again, Selamat Hari Jadi adik.. Semoga ALLAH murahkan rezeki + adik hidup dalam rahmatNya sentiasa. Amiin.

16 comments

No comments: