Cari Something?

Isnin, Januari 28, 2008

Ngantuk tahap gaban


Pictures courtesy of kak chik -)

Malam tadi dok layan AJL satu hal.. lepas tu si Arif plak takmo tido.. sugar rush!

Actually belah petang tu, Arif tido.. (ni ala2 flashback okkay).. then Amir pun join.. Azri? sukati-sukati dia je la kan.. Hehe.. Sekali Arif kena terajang dengan Zeri, bangun la member.. nangis2.. so, abah pujuk bawak pi jalan-jalan..

Tak lama lepas tu, Amir bangun.. dia pandang keliling.. lepas tu, dia pi naik atas.. then slow2 duduk balik kat sofa bed..

"Bu, abah mana?" Sebak weh anak bujang aku ni.. mulut dia ketar2 tanya.. ngeh ngeh ngeh..

"Abah pi beli barang.."

"Adik?" Pergh.. serius sebak anak bujang aku ni.. tone sora pun dah lain..

"Aaa.. adik ikut abah.. tadi dia nangis2.. so, abah pujuk dia bawak pi jalan.. Amir jangan nangis ek.."

Pergh.. selamat dia tak nangis.. dia ni kalau nangis, harus diteran2 macam Ziana Zain!

So, aku SMS hubby - "Beli la apa yg patut untuk anak bujang sorang tu.. Cebik2 dok tanya abah + adik.. Hehe.."

Nasib baik bila hubby balik, dia belikan belon + pam macam yg dok janji sejak semalam.. Pandai je laki aku kelentong..

"Tadi abah kejut Amir.. tapi Amir tak nak bangun" cet! Hati mau jaga weh!

p/s: congratulations to all AJL winners.. korang mmg deserve it! Dan2 malam tadi jugak hubby pi download video clip Itu Kamu.. heh!

14 comments

Tiada ulasan: