Cari Something?

Thursday, July 24, 2008

Jumpa lagi

Nampaknya bulan Julai mmg aku produktif menulis blog..

Malam ni, insya-ALLAH, jumpa lagi mamat delivery MPH.. pagi tadi dia call.. straight fwd je..

"Ada kat umah tak?"
"Takde.. kat ofis ni.."
"So, malam ni la ek.. macam hari tu.."

Bunyi macam set time nak pi dating plak kan? kah kah kah..

Ya kawan-kawan.. kesahnya, buku Ketika Cinta Bertasbih Part II mak tak complete OK.. masa belek2 buku tu, tergerak hati nak selak page belakang.. selalunya Kang Abik akan tulis "selesai ditulis.. bla bla bla.." tapi kali ni takde.. ala2 tergantung gitu.. Thanks to his novel yg suka la letak Table of Content ala2 tesis berbagai, makanya mak dapat spot bahawa one whole chapter TAKDE!

Anti-klimaks betul..

so, terus la mak call itu number, dan mereka berjanji akan menghantar yang baru.. insya-ALLAH, malam ni la.. tak sabarnya nak berhujung minggu dengan buku ittew..

//Pudarnya Pesona Cleopatra ada.. tp malas nak rasmi.. nak KCB2 jugak!

2 comments:

cysev3n said...

from Haloscan

farah
weh,aku nk blk time lunch ni,nak pi cari KCB2.nnt lupa plak camner citer yg kt KCB1.heheheeh.

CY
farah,
font KCB2 ada sket lain la dari KCB1.. tak ingat plak KCB1 bpa page.. tp yg ni lebih 637++

farah
dah dpt dah!fuhh lagi teballa.rege pon mahal sket ek.so sama2 la kita berhujung minggu ngn KCB2.heheeheheh

CY
bpa page farah? aku nak check buku yg bakal aku dapat malam nanti..

farah
RM25.XX. KCB1 aku rs RM 21.XX jerk.tebal memang tebal ler

Marisa
betul la cam dating.. siap sebuit mcm hari tu kena pegi MPH ni. nak cari gaks buku2 tu....

farah
cik yan, hang tanya baper page,aky terbaca bape rege.kih kih kih tu jwpn tak menjawap soalan

CY
farah,
aku tak dapat lagi buku tu.. tensen sungguh la.. tunggu2 pkl 9pm.. takde pun.. tp adik aku kata ada org ketuk pintu dalam 11.30pm+.. dia plak tak berani nak bukak.. sabar je.. time tu sah2 aku dah lama tido..

cik Marisa,
cari, jangan tak cari!

Nur
erk...cik yan ade mase lagi nk baca buku?i mandi pun cincai je semenjak ade little gal tuh..tabik spring!!

anamiraa
dah habih baca?

CY
Nur,
like i said, baca sambil nyusukan Zeri ke.. hehe.. time lain, mmg payah la..

kak Ana,
yep! dah abis.. i love KCB la compared to AAC.. mmg jalan cite dia ala2 novel yg banyak dalam Malaysia ni, tp ada sisi lain yg menangkap jiwaku.. cewah!

hyelbaine
Wow, you're really into this book aren't ya? Amazing ;)

Cheers!!! :D

CY
Baine,
sila lah baca.. terasa jauh benar kualiti diri ini nak dibandingkan dgn watak2 dalam buku tu..

farah
cik yan,yang paling aku kelakar puisi yg akhir tu.kah kah kah.
yup KCB ni byk kehidupan kat indonesia,ala2 kampung,hampir kepada cara hidup kita.
tp satu la cik yan, KCB2 byk typo error la.hheheheeheh.
cik yan, sisi yang mana yg menangkap jiwa itu?kih kih kih

CY
farah,
mmg BANYAK typo error.. bley tak aku nak sekeh proof reader dia ka, penyunting ka apa ka.. tang sisi tu, banyak sisi la.. dah jadik segi2 plak.. kah kah kah.. ni ala2 cite love at first sight, dont you think?

farah
tula,pastu mcm ada page yg berulang yg dekat akhir yg citer kambing ngn singa:)
aisehh..bersegi la plak...hihhihi
yup..aku stuju ngan hang..maksudnya cinta itu telah jatuh masa kitab tu kena curik yer.heheheheehhe

cysev3n said...

from Haloscan

CY
kah kah kah.. gitu le adanya.. aku skip weh masa dia list nama2 buku tu.. tergeliat lidah mak nak sebut..

farah
samola den.KCB2 ni banyak yg aku skip.heheheh.aku carik tang citer cintan cintun jerk.aku baca komen kat blkg, dia byk citer pasal hukum fekah ek dalam novel dia kali ni.
aku suka spirit si Khairul Azzam tu.
tp aku x faham citer si Furqan tu kena AIDS/HIV.apa kaitan.saja supaya ada jodoh Azzam n Anna Alfhatunnisa ker?

CY
yep. hukum fekah.. sapa2 yg nak kawen bley baca.. banyak sebenarnya hak ppuan dia buat dalam cite ni.. aku rasa si Furqan tu, nak cite yg kita ni patut hidup down to earth... dalam KCB1 kan ustaz tu ada tegur dia..

farah
oooo.ok.mcm tu yer.
yes saper yg nak kawin mmg recomended la buku ni.tp yang dah kawin lagi best AAC kot.hehehehehe