Cari Something?

Wednesday, July 23, 2008

Azri is 1

today.. and that means I can claim my degree. Alhamdulillah.

How time flies kan.. macam baru semalam je ibu tulis ni.. macam tak sangka je percubaan pertama aku nak fully breastfeed anak, ALLAH perkenankan sampai ke hari ini.. Syukur.. semoga ALLAH izinkan sampai Zeri cecah 2 tahun (dan lebih?)

Semalam petang, masa amik dia.. makcik dok bebel.. kata dia berat mulut.. sorang lagi budak yg usianya muda sebulan dari Zeri, dah start bising panggil abah la.. mak la.. apa2 la.. anak aku ni, nangis je kalau nak apa2.. masa dia kena bebel tu, kepala melekap je kat dada mak ni ha.. mata pandang bawah je.. aku nampak ni sbb aku berdiri depan cermin.. dah abis makcik bebel, dia angkat muka, senyum.. boleh? kah kah kah..

anyway, malam tadi, dan2 je masa dia nak nyusu.. dia sebut "eemmmakk.." 2-3 kali la.. saja je aku bagi lambat.. seronok dengar sora dia.. anyway, from my past experience, kids usually can pronounce "ibu" properly when they reach 2 years old.. so, I have another year la gitu..

Happy Birthday Azri Husaini. Moga Zeri jadik pelindung yg kuat bagi ibu & abah.. Semoga Zeri enjoy nyusu dengan ibu selama ni.. kita teruskan journey kita lagi ye sayang.. tak lama je lagi.. we are already half way thru.. :)


14 comments

No comments: