Cari Something?

Wednesday, November 26, 2008

:)


Aci dak letak smiley je jadik tajuk post?

I'm enjoying my life as temporary SAHM.. so MUCH! I do! Tapi sayangnya, dah tinggal beberapa hari je lagi.. you see, masak di dapur tak payah rushing.. nak pi mana2 tak payah terkejar-kejar tengok jam berbagai.. ahhhhh.. such a bliss!


bestnyaaaaaaaaaaaaaa...



Next week dah nak start keje.. hmmm.. on the other hand, bersyukurlah kerana ada kerja di zaman ekonomi yg tidak menentu ni kan.. but still, my inner self mmg sangat mengimpikan apa yg aku lalui sekarang utk diapply dalam hidup sehari-hari.. tambah2 kalau boleh shopping tanpa risau balance dalam akaun bank :P kah kah kah.. adakah aku idup di alam fantasi?


OK lah.. i'm off to a movie date with my other half in few minutes hours.. ni pun dah kira paksa rela menyendal dalam schedule dia :P

========
Comments..

mrs noba
oh wah..heavennya! cuti and berdating dgn hubby... enjoy!

i.s.z.a.n
sangat jelez :(

1. aku pun berangan nak jadi SAHM yg bley sopink tanpa merisaukan balance dalam bank (adakah aku juga hidup dialam fantasi?)

2. aku pun nak gi tgk wayang. last aku tgk wayang adalah 3 tahun yg lalu :(

3. aku pun nak dating ngan laki aku gak, tp dia bz manjang (tp smalam dia EL)
4. aku gak nak masak dalam keadaan xterkejar2 xtgk jam setiap 2 minit
kesimpulannya, aku jelez *DONT_KNOW*

cik_yan

Mrs Noba,
aci dak due to some circumstances, dating di postpone ke beberapa jam lagi? mak tensen la ni.. :P


cik iszan,
alalalalala.. nanti aku balik JB kita dating, nak? seriau aku baca komen kau ni.. macam surat rasmi, ada nombor2..

mamaDhea
enjoy laa cik yan.. selagi ada cuti.. ekekeke.. esok dh keje balik, ntah bila nk enjoy camtu lagi..;)

kaknon
ciss! gile jeles mak baca entry hang!
well, enjoy the days while you can!

rizza
enjoy!!

hehhe jadik SAHM boleh soping bagai???? hahhahhah .....lagi risau ade la.. cukup ke duit laki aku ni nanti..... kena pandai la budget2.... ;)

Mynie
bestnya.. enjoy your last few sahm days :)
my hubby and i ambik cuti nak dating tengok movie jumaat ni hehe.. i'm so looking fwd to it :) (gitula, kalau nak dating kena la ambik cuti huhu)

momidanial
ihiks....aku suka jadik SAHM ni..tapi kalu lebih dari 2 bulan..mmg kompom mak jadik gilo nyah..yahahaha..berdosakah haku? entahlah..aku tabley kot jadik fulltime housewife ni..atau yg seangkatan dgn nyer...paling2 pon..aku amek cuti panjang je la yg lebey sesuwai..hihihi..
apa2 pon..cik yan..enjoy while u can ya! ihiks

mama adib
aku pun suka jadi SAHM tp tak mau lama2 sure boring gila babas.. dulu2 pernah berangan kawin dgn org kaya.. buka butik lepas tu mak relak jer bergaya dgn baju lawa2 tiap hari
tp hari ni mak bersyukur takpe tak kawin org kaya dari mak pening kepala kut2 laki mak bakal drampas org keh keh
apa aku merapu daa:-P

my-internal-outlet
sy dgn ini myatakan kejelesan yang sungguh2 atas keseluruhan entry ini dn bcadang nk melakukan hal yg sama ke atas diri sendiri utk menimbulkan kejelesan kpd org lain pulak?!! haha:-P

cik_yan
Sya,
tu le.. tengah enjoy sakan la ni :P

k Ana,
lagi patut jeles kalau impian mak jadi kenyataan.. kah kah kah..

Za,
hence my statement idup di alam fantasi :P

Mynie,
tu le pasal.. time weekend saja2 nak hantar anak kat umah babysitter, depa pun ada life jugak.. makanya kena la amik cuti kann..

cik_yan
Za,
SAHM pada hemat saya ialah ibu yg suka2 hati boleh pi shopping sana sini tak kira masa.. bukan la duduk umah je weh.. lemau la jadiknya.. kah kah kah..

mama adib,
tu masalah global tu.. masalah sejagat omputeh kata.. kah kah kah..

cik Zufa,
aaaa.. sila.. sila.. dah buat nanti jangan lupa buat posting ye.. hehehe..

rizza
hehhe yan.. ye suka2 je pi window soping kan.. waktu2 pagi ke ptg ke.. hehhe waktu2 org lain dok pulun keje kat opis ..ok ke?? ;)

cik_yan
ye Za.. itu lah maksud aku.. kah kah kah..

No comments: