Cari Something?

Thursday, November 20, 2008

Lihatlah Perutku

Pagi ini saya sendiri lagi.. My other half ke LCCT utk ke Labuan selepas subuh tadi..

Tp pagi ni, Zeri telah menambah satu lagi tugasan selain daripada benda2 lain yg mmg ada dalam TODO list saya setiap pagi.. TODO list ni saya letak dalam notes kat handset.. lepas dah abis buat, saya tick.. dan tick.. :P

Jadi, apakah tugasan tambahan itu?











Ya, Zeri meminta saya menggeletek perutnya dengan menggunakan soft toy berupa ala-ala Melman :P

Bagaimanakah caranya?

Dia tarik baju ke atas, bagi nampak perut + pusat, then dia tunjuk Melman..

Nampak sangat la dia suh sondol2 kepala Melman tu kat perut dia.. Bersabar la ye ibu..


Lihatlah gigiku jugaa..


Untuk makluman, tugasan ini biasanya dilakukan oleh suami saya.. Selama beberapa hari yg mana saya uruskan anak-anak bersendirian, Zeri tidak bangun dari tidur sehinggalah saat dia dikejutkan.. Akan tetapi, pagi ini, dia bangun awal..

Sesi tersebut berlangsung dalam masa lebih kurang 5 minit sebelum dia meminta utk didukung naik ke atas katil utk snuggle di ketiak abangnya, Amir..


15 comments

No comments: