Cari Something?

Wednesday, November 19, 2008

Sirih Pulang ke Gagang (ganggang?)

Aku ada kat umah. Dalam pada nak lepak2 ni, TERbukak email ofis.. boleh tak aku guna term TER ni? 

Tak pasal-pasal nak kena ssh.. 



Tapi pada masa yg sama, sempat jugak menukar balik blogger ke haloscan.. aih, kalau hati dah sayang.. heeee..

Although I must say, support@js-kit.com agak sengal.. eh, bukan agak.. S A N G A T.. SANGAT SENGAL.. sengaja saya paparkan email address tersebut utk tatapan umum.. if you know what I mean.. (sila bayangkan muka evil saya)

Untuk pengetag saya, saya akan buat esok hari ye.. nak lepak (read: mengemas) rumah hari ni.. ye la tu nak mengemas.. kah kah kah.. ntah2 melepek layan TV je :P

/selesai menulis blog, penulis seraya bergegas ke dapur utk makan lunch.. 



4 comments

No comments: