Cari Something?

Wednesday, December 31, 2008

16 Fakta Tentang Saya

Syarat dan peraturan:
  1. Apabila telah terpilih dengan malangnya, silalah menulis 16 perkara paling rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh ataupun hala tuju hidup anda.

  2. Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini.

  3. Sila tanda manusia yang telah menanda anda di peringkat awal.<<-- mak tak berapa paham.. nak tanda camne tu? Tapi pemberi tag ini ialah cik Zety Zain.. mekasey beb.. i lap you.. muahs muahs!

  4. Ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana anda juga manusia biasa yang perlukan perhatian dan kasih sayang yang secukupnya ketika bayi.

Here goes.. 
  1. Saya adalah seorang ibu beranak 3.. lelaki semuanya.. saban tahun saya pregnant.. dan tahun ini merupakan julung-julung kalinya saya tak pregnant.. apakah motif? makanya dengan ini saya isytiharkan salah satu dari azam tahun 2008 saya telah tercapai.. 

  2. Satu habit yg ada, once anak2 ni dah diberi nama, saya akan mencreate satu akaun Gmail untuk mereka.. so there are amir.husaini, arif.husaini & azri.husaini.. kalau akaun ni tak dibukak setiap 90 hari, akan disuspend.. so, saya letak dalam calendar utk login ke akaun tersebut, kecuali amir.husaini.. kerana email ini digunapakai dengan aktifnya di dunia cyber.. sila la google..

  3. Saya suka bunyi train bertukar landasan.. maka dengan ini saya isytiharkan stesen yg paling saya suka ialah stesen Chan Sow Lin.. 

  4. Saya seorang yg hanya mengenakan lipstik ketika keluar.. itupun sbb saya ni pucat.. tp ia tidaklah menenggelamkan warna kulit saya yg gelap ini.. makanya, saya mmg kayu bab2 mekap foundation? eyeliner? blusher and what nots.. nama2 benda ni pun saya tau daripada blog kawan2 saya.. keh keh keh..

  5. Saya juga setia kepada barang2 saya.. ada satu handbag je yg digunapakai setiap hari.. Used to have one pair of shoes at one time.. tp la ni ada 3 pasang.. tp dok pakai 1 tu jugak la hari2..

  6. Saya suka makan aiskrim vanila beserta pisang.. 

  7. Almari saya dimonopoli dengan warna2 biru + merah.. tp ada jugak la terselit kaler coklat 2-3 pasang..

  8. Saya setia pada satu2 menu utk satu jangka masa yg agak lama.. kalau dah suka kat Tomyam udang, beminggu2 saya boleh lunch dengan menu yg sama.. the best thing is, time masuk je kedai, org tu dah tau saya nak makan apa.. save time nak mengorder :P

  9. I dont fancy taugeh.. TAPI kerabu taugeh saya makan.. other than that, mmg bersusun la keliling pinggan..

  10. I dont really fancy kuew teow.. TAPI saya akan makan kalau ada dalam yong tau fu.. in fact, its one of my favorite (kalau dalam yong tau fu la..)

  11. Saya sukaaaa sangat cekodok pisang dan lepat ubi buatan mak saya.. 

  12. I'm bad with directions.. and I'm sucks at reading maps! ketika dapat A dalam Geografi PMR, saya dalam state of denial.. bayangkan saya salah jawab tang hala sungai mengalir.. silly mistake!! sbb org kata kalau salah dalam 10 soalan pertama tu, mmg sengal la kaedahnya!

  13. I used to have a very nice handwritings.. masa kat sekolah, sayalah tukang tulis rukun negara la.. apa2 je la yg nak kena tampal kat board.. in fact, saya lah tukang tulis wasiat untuk kami tinggalkan di sekolah ketika tingkatan 5 dulu.. wasiat tersebut disimpan dalam pewter.. 

  14. I'm worst in Physics.. I left lots of blank spaces in my SPM paper.. tp masa keluar dewan, sempat lagi cakap dengan member -- aku dapat C6 pun jadi la.. my wish was granted! I got C5 :P

  15. After 7 years+, I dont think I'm suit to be a programmer anymore.. 

  16. Last but not least, guess what? I'm kinda enjoy doing this TAG.. keh keh keh..



16 comments

No comments: