Cari Something?

Jumaat, Disember 26, 2008

Akhirnya

Yes! Akhirnya, turn aku utk bercuti sampai jugak.. kah kah kah.. letih mak duduk ofis hari ni dik nonnn..





I'm going to Penang this Saturday ye kawan-kawan.. bukanlah bercuti.. atau berjalan.. tapi mengikut rombongan adik ipar nak bertunang.. actual venue pun aku tak tau.. kat Penang belah sini ke.. kat seberang ke.. mmg sengal punya kakak ipar!



Jadinya, kalau tak sempat nak memblog -- ye la.. aku takde handset canggih nak tulis on the road macam kawan kita tu... ngeh ngeh ngeh.. jadinya di sini aku nak ucapkan siap-siap


Selamat menyambut awal Muharam tahun yang ke.., er.. 1430 Hijrah!


Untuk yg bercuti-cuti malaysia atau pun berkerja-kerja Malaysia, hati-hati di jalan raya.. sayangilah nyawa anda dan keluarga anda.. Nyawa anda sangatlah berharga.. Sekianlah pesanan khidmat masyarakat dari (pada?**) saya.. 

**BM ku yg dah berkarat.. uhuks..


3 comments

Tiada ulasan: