Cari Something?

Wednesday, December 24, 2008

Kisah GPS Terlampau


Aku ni jenis yg tak reti sangat pasal gadget ni.. bila semalam chat dengan sorang kawan, dapat tau dia beli Iphone 3G, aku dok pandang Nokia 6680 aku ni.. kakaka.. bagai langit dengan bumi kan..

Alih-alih petang semalam, masa my other half fetch kat tangga LRT bersama-sama hero2 ku yg ramai itu,

"Yang, I ada mainan baru" beserta senyum sampai ke telinga..

dalam hati aku, aih, DVD game XBOX lagi la ni.. tapi tetaplah sebagai isteri mithali, aku bertanya

"apa dia?"

dan dia telah menunjukkan aku handset barunya beserta GPS. Tapi tidaklah model yg latest je tuan puan.. dia la cakap.. aku mana tau..

Jadi pagi tadi, beliau telah bermurah hati untuk menghantar aku ke ofis.. di tangan aku memegang handset yg ada GPS tu.. semacam je tengok benda ni bergerak.. kakakaka..


"Esok I dah bosan2 dengan benda ni, bley la sayang i guna.."

"Tapi I kan tak drive.."

nak tau apa jawapan dia?















































"Ye la.. kot nak jalan kaki dari ofis ke KLCC ke.. takde la sesat.."

Fuh!



18 comments

No comments: