Cari Something?

Monday, December 15, 2008

Tag: Facts & Quirks


Di keheningan petang yg sejuk terlampau ini, izinkan saya menjawab tag cik Erna.. Ms Lola, tag HOT kau tu aku peram lagi ek..

First, the rules:
  1. List these rules on your blog.
  2. Share 7 facts about yourself on your blog.
  3. Tell 6 unspectacular quirks of yours.
  4. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs. -- Malas
  5. Link the person who tagged you. -- sama seperti di atas
  6. Leave a comment for each blogger. -- aih, nak kena ulang ke?

Seven Facts About Me:

  1. I am a mother of three boys, 4.5, 3 and 1.42 years respectively.. nama mereka adalah dalam alphabetical order :P Hanya satu huruf sahaja yg berbeza.. Tak pastilah sama ada ini hasil menjadi librarian ketika di sekolah ataupun mcam mana.. Apapun ia memberi motivasi kepada saya utk mendapatkan anak perempuan kelak..

  2. I met my other half in May 2001.. May 2nd to be exact.. It was our first day reporting to the office :) we got engaged after 11 mths & 13 days.. kellas tak fact mak ni?

  3. I put my daily budget in a note in my handphone.. tiap kali lepas duit dikeluarkan, saya akan menolak amount tersebut daripada yg sedia ada..

  4. I dont fancy Facebook as well.. not even Friendster.. not even WAYN.. and bla bla bla.. I fancy blogs.. so kalau ada request yg dah berzaman tak berjawab, ni la jawapannya..

  5. My day always started by checking emails + blogs.. again, same like #4 :)

  6. To be frank, I'm started to get blank now.. so, I guess I'll put I'm 30 this year? ngeh ngeh ngeh.. 

  7. I have a few old RM1 notes, RM5, RM10, one RM20 and RM50 notes in my collection.. eh, yg RM50 baru tu pun ada.. in fact, saya berharap sangat untuk terjumpa dengan RM5 yg pernah kontroversi satu ketika dulu..

Six Quirks About Me:

  1. I am very bad in remembering names. Ni ayat Mrs NOba.. sbb mak share benda yg sama.. and, and.. I'm bad in remembering faces also.. so, kalau korang ada tempek gambar kat blog pun, if we happen to terserempak kat luar, jangan la amik hati kalau mak tak tegur, OK? (eh, macam mana plak korang nak amik hati.. muka mak pun korang tak kenal.. ngeh ngeh ngeh)

  2. I used to fold my dirty laundry.. tapi la ni mak tak kose dah.. sbb my other half suka sangat ajak balik on the spot.. ni kes dari PD ke KL la ni.. lipat2 kan amik masa.. kakakaka..

  3. Saya suka mengerut muka bila marah.. Amir pun dah reti ajuk.. oh well..

  4. I can't resist a yummylicious vanilla ice cream.. kalau ada pisang, lagi best!

  5. Saya tak suka gantung baju yg telah dipakai.. biasanya mmg bersepah.. tp balik2 je dah cantik tergantung :P

  6. memandangkan mak takde keta, so i dont have that kind of doubt -- eh dah kunci keta ke apa ke.. tp KALAU kuar dengan my other half, then I have to make sure :P
Yay.. dah abis.. 

5 comments

No comments: