Cari Something?

Saturday, January 31, 2009

From JB with love : updates

Yep! I'm in JB right now.. Skudai la to be precise..

Kuar rumah 9.11am.. sampai depan umah parents aku @ 12.16pm.. sedap je kan.. sampai2 makan :P

First thing, terjah anak sedara aku la kan.. kekeke.. tak tentu hala si Zeri tengok ibu ni pangku baby.. suka hati aku nyakat dia.. macam tak senang duduk.. macam kucing nak beranak!

Sementelah di JB.. ada la banyak agenda kan.. (aii.. rasa macam nak ada je agenda macam Ms Lola tu..)..

Antara agenda yg dah disusun oleh Amir : pegi taman yg dekat2 area nak pi Gelang Patah tu.. apa ke namanya ntah.. sbb nak tengok orang main layang-layang. sian anak aku.. nak main layang-layang belum asah skill.. so, tengok je la kan..

Checked! Dah pergi petang smalam.. sejam+ melepak kat sana.. dengan Zeri yg ala2 takmo buat eye contact dengan ibu & abah sbb sonok sangat kena usha dengan aweks..

Agenda aku? Nak pi Jusco Taman U.. macam la kat KL takde Jusco :P bersepah!

Checked! Baru je balik ni ha.. sempat jugak ke MPH barang seminit dua.. and I mean it! Mak cari buku2 Travelog as being recommended by many -- k Ana, Mrs Noba, Ms Lola.. and the list goes on.. :P Jumpa kat seksyen Agama.. sambar, dan bayar.. sekejap sangaattt..

Agenda lain, semestinya nak melantak pisang goreng Johor-style.. dan, dan.. putu mayam pasar malam kat sini, kalau sempat..

Pisang goreng checked!! Putu mayam not yet..

Agenda yg belum pasti? Kalau aku berani, aku nak SMS cik Iszan ajak bertentang lapan mata.. ye la, kami dua2 kan pakai spec.. kah kah kah...

Ni.. sampai la ni belum ada keberanian.. ngeeee..

Tu je update buat masa ni.. Enjoy weekend!!



Nota kaki: Update berwarna merah telah ditulis pada 12.34pm, Ahad 1/2/2009


17 comments

No comments: