Cari Something?

Friday, January 30, 2009

Kerja Gila

Masa dapat award ni dari cik Arnie, dalam hati aku.. gila jugak la aku ni kaedahnya.. kah kah kah.. tp aku nak salute la yg create award ni.. dia siap imagekan peraturan.. so takde la sukahati aku nak strikethrough yg mana patut :P

Eh, punya la sexcited sampai lupa nak cakap thanks kat cik Arnie.. mekasey nyahhh..

Updated: Ya.. mekasey jugak kepada mama adib yg telah berbesar hati menganugerahkan kegilaan ini kepada saya.. toche.. arigato.. grazie.. danke.. bedankt (bukan bedak)

Updated: Terima kasih juga kepada cik Intan yg turut sudi memberikan award ini kepada saya.. dengan ucapan: Thank you so much! Je suis flatté!



Ni pulak peraturannya ye..


Penerimanya yg aku rasa gila eh, gila-gila..

Nota kaki: Sesungguhnya award ni menjadi remedy sementara utk ke-jammed-an yg melanda.. Tajuk post sebegitu rupa sbb rasa best je lagu Amy Search tu.. Jadi, saya tempek jugak la lirik dia.. bley ek..

Malamku igau
Gilakan kau
Siangku sasau
Aha... gilakan kau
Aha... gilakan kau... beb

Hidupku payau
Gilakan kau
Hariku kacau
Gilakan kau
Aha... gilakan kau
Aha... gilakan kau

Nak aku lepaskan... tak bisa
Nak aku lepaskan... tak berdaya

Makin aku meronta
Makin aku didera
Makin aku mencuba
Makin aku terseksa

Katakanlah sayang
Aku hanya berangan
Hentikanlah
Kerja gila
Hentikanlah
Kerja gila

Hentikanlah
Kerja gila ini



4 comments

No comments: