Cari Something?

Friday, January 02, 2009

Gambar dulu-dulu

Akhirnya.. setelah dekat 2 minggu aku kena tag.. inilah masa utk pembalasan dibayar..
  1. Sila amik gambar..

  2. dan letak kan di blog anda. citer skit pergi mana pki macam ni time dulu-dulu..

  3. TAG 6 orang.. memandangkan tag ni antara yg lama paling diperam.. makanya aku putuskan takmo teruskan tag.. kawan2 yg lain yg kena tag dalam batch yg sama pun dok belum bayar lagi.. kekeke..

picture removed

Kami mandi ramai-ramai kat Air Terjun Kota Tinggi.. seludup makanan bawak masuk sesuka hati.. picture was taken in 2000.. lama kan? kan? silalah spot saya yg mana satu.. yg baju putih tu pun dah jadik blogger tegar la ni.. kekeke..


Masih orang2 yg sama.. actually they are my best friends masa kat Uni.. ada 6 semuanya.. tp macam biasa la, sorang takde dalam gambar.. bukan sbb dia yg amik gambar.. TAPI sbb dia ada kat JB.. kitorang kat KL ni.. depan Menara KL..
oooohhh.. how I wish I can be in that size again :P


Last but not least.. dalam bas.. believe it or not, mmg kami saja2 yg naik bas tu malam tu.. dan ianya bukanlah bas chartered.. gile apa nak chartered bas tp yg naiknya 5 orang je? kekekeke..


OK.. hutang dah abis bayar.. takde la private picture mana pun.. tapi sbb ada gambar #1 tu.. DAN yg paling utamanya, mak tak larat nak memblurkan sume muka2 yg ada.. ngerti?

/aku nak mintak maaf kepada mommysarah sbb supposenya gambar2 ni more to PAKAI apa dan PERGI mana.. tp mak punya dressing mmg macam ni je.. takde yg extravaganza.. so, kira langsai la ek..

Updated @ 1527hrs: letih aku tengok korang main teka.. dah la salah memanjang plak tu.. kah kah kah.. OK.. gambar yg ni last.. tak tau jugak, tak dapek den nak nolong..

Clue paling senang -- aku dok pakai tudung yg saaaaaaaamaaaaaaaa je.. except gambar #1.. :P


picture removed to remain anonymous :P




36 comments

No comments: