Cari Something?

Thursday, January 22, 2009

Maafkan diriku

Saya dah start busy semula.. semedang tengah seronok2 bloghopping, tetiba bos dari Jepun telah men'skype' saya dan kawan saya berhubung task terbaru..

Mulanya kata dateline 9/2.. tapi lepas dah huha huha.. sudahnya, dateline makin mengecut kepada 30/1/2009 ini.. apa lagi, kecut jugak la apa2 yg patut kann..

Justeru itu, doakanlah saya mampu menyiapkan kerja2 itu sebelum weekend ini kerana
  • saya nak enjoy CNY sepuas-puas hati walaupun besar kemungkinan tak ke mana2 pun..
  • saya nak resume aktiviti-aktiviti memblog, bloghopping, mengomen dan sebagainya dengan sepantas mungkin (seolah-olah aku dibayar gaji untuk memblog kaedahnya?)
Dalam pada itu, ini bermakna saya mungkin tidak mempunyai kesempatan untuk
  • bloghopping dengan aktifnya seperti hari2 yg lepas,
  • meninggalkan jejak2 di blog kawan-kawan ataupun dengan kata lainnya, saya akan menambahkan bilangan silent reader anda (kalau sempat nak baca :P)
  • bergossip dengan cik iszan dan k Ana berhubung entry "apa nak jadi" cik Iszan tu..

kalau ada yg SMS tp dapat reply ala2 segan mati tak nak tu, harap maaf la ye.. kot ada yg Gtalk, tp laaammmbat je dapat reply.. fahamilah situasi diriku.. mak kan dalam probation.. ngeh ngeh ngeh..

Nota kaki: Ini adalah scheduled entry. Saya yg masih kurang sihat diterjah idung tersumbat ini gedik tak sedar diri nak memblog jugak.. apa nak jadi laa..

14 comments

No comments: