Cari Something?

Wednesday, January 21, 2009

Award dari cik Sufira

Terima kasih bebanyak pada cik Sufira yang menganggap blog saya ni cute :) Kaler mandom je cik Sufira oooi.. biru kelabu kelam je.. tp apapun, terima kasih ye?

The rules of this award are:-

1. Copy Badge “2008 Cute’s Blogger Award” untuk diletakkan di blog anda




2. Link atau ceritakan kembali siapa yg memberikan award ini kepada anda

cik Sufira merupakan ibu anak 2 yg pernah belajar kat Jepun.. saya kenal dia via susuibu.com.. sudahnya dah jadik kawan2 blogging la pulak.. 

3.Setiap blogger hendaklah menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih pemenang seterusnya..

Ni yg lemau ni.. kah kah kah..

  1. Hobi saya ialah mengumpul duit2 Malaysia yg lama.. setakat ni saya paling bangga bila ada not RM20 kaler coklat dalam simpanan.. yg lain2 tu takde apa sangat..

  2. Hobi saya yg lain ialah bloghopping.. mengumpul setem.. dan duit syiling mengikut tahun kelahiran :P

  3. Dah dekat 2 minggu saya lunch benda yg saaaama je.. nasik putih + tomyam.. 

  4. Saya sedang kurang sihat sekarang.. kepala sedikit weng akibat selesema.. (sp?)

  5. Di ofis tempat saya bekerja sekarang, hanya ada 2 orang staf perempuan, termasuk saya. Jadi kalau tetiba dia bercuti atau sebagainya, saya terpaksa makan lunch sorang2.. 

  6. Saya teringin nak ada oven utk bakar2 kek.. walaupun cubaan saya utk masak kek selalunya berakhir dengan kek yg bantat. Namun suami saya meminta saya memasterkan diri dalam arena mengukus terlebih dahulu yang mana saya sendiri tak tau bila nak start..

  7. Saya jadi peminat cerita Ku Milikmu sejak 3 minggu yg lepas.. 

  8. Saya dah mula mati kutu untuk menjawab soalan ini.. dah la ada lagi 2 pulak tu..

  9. Setiap hari bekerja, paling awal saya boleh sampai ke rumah ialah 7.15pm.. so far yg paling lambat ialah 7.55pm

  10. Akhir sekali, hobi terkini saya ialah mencatat nombor yg tertera di monorel.. apakah motif? 

Ya.. di sini saya ingin menganugerahkan award ini kepadaaaaa
  1. Mrs Noba
  2. Cik Iszan
  3. Ms Lola
  4. k Ana
  5. cik Erna
  6. Madam Za
  7. cik Rizza
  8. cik Efi
  9. cik Fid
  10. mommysarah
Tempek! Jangan tak tempek!


19 comments

No comments: