Cari Something?

Saturday, January 17, 2009

Malam Ini - my review yang cenonet

Updated: Cerita Hantu Raya ini tidaklah seram. tambah2 masa ending ada effect ala2 petir keluar dari tangan.. sungguh tzak minat.. mungkin juga fahaman aku tentang hantu raya ni lain daripada apa yg cuba disampaikan oleh penulis skrip dan pengarah.. pasalnya aku ingatkan hantu raya ni bley jelma jadik rupa tuan yg bela dia je.. tp dalam kes ni, sampai 3 orang dia bley jadik serupa.. aku confuse.. aih, ni Mystique dalam X-Men ke, hantu raya? kah kah kah..

Verdict: Tengok Misteri Nusantara lagi seram!

******************************************

Gedik-gedik aku nak layan Cerekarama malam ni.. tajuk pun ala2 seram.. Hantu Raya.. dah siap cakap dengan my other half suh teman tengok..

We'll see sama ada aku akan tengok

  1. dengan terang + jelas,

  2. ataupun menerusi celah2 jari,

  3. ataupun aku pandang tempat lain,

  4. atau bukak spek bagi blur..


bless gile jadik rabun ni.. kan?


Teringat cerita yg seram jugak, tajuk dia Kembali.. Zami Ismail berlakon kalau tak silap.. kalau ek.. aku sengal bab2 mengingat ni.. dalam cerita tu dia bela hantu raya.. so lepas dah mati, hantu tu balik pi teman anak bini.. eeeeeee..

Aih, tetiba ada plak iklan Melodi utk segmen Terjah esok.. tak abis2 lagi ke dengan perempuan ni.. sudah-sudah la..




27 comments

No comments: