Cari Something?

Wednesday, January 14, 2009

Saya nak marah orang ni

Scene ini berlaku di stesen monorel Raja Chulan..


Lepas je aku check out, tengok balance ala2 sendu je.. so aku terus la ke kaunter tiket utk membeli tiket bernilai RM20..

Sampai kat kaunter, kat depan aku ada 2 orang lelaki..


lepas je lelaki yg 1st tu selesai, lelaki kedua pandang aku..

"awak pergi dulu.. saya nak marah orang"

huh?

"awak pergi la dulu.. saya nak marah orang ni.."

aku pun cepat2 la potong queue dan beli tiket.. karang tak pasal2 aku plak yg kena marah..

sebaik je sudah, lelaki kedua ni pi marah kat lelaki yang menjaga kaunter tu..






sepanjang turun tangga, aku tak tahan nak tergelak.. tak tau apa yg lawak.. tp serius nak tergelak.. as if nak marah orang pun nak bagitau orang lain ke? kekeke.. tp deep down kesian jugak kat lelaki yg menjaga kaunter.. cuma aku tak kuasa nak stay situ nak mendengar apa yg lelaki #2 bebelkan..



17 comments

No comments: