Cari Something?

Selasa, Februari 03, 2009

Back @ work

Hari ni dah kejee.. tp dah dapat cuti 3 hari.. nak la jadik 7-8 hari kan.. email bos yg ada 3-4 kerat tu pun aku nak buat2 tak nampak.. kalau kat skype ni aku diizinkan Invi, harus aku invi.. 

3 hari kat JB mmg asyik maakan je.. bak kata adik aku..

"Pergh. sume benda mama masak time along balik!"

Apa yg mak aku tak buat? Kuih keria ada.. bubur jagung.. bubur tepung.. cekodok pisang.. ya ampun.. perut straight je jadiknya.. kah kah kah.. kalau tak busy dengan Aisyah Insyirah, silap2 lepat ubi pun mak aku buat gamaknya.. Hmmm.. kenapa la trait rajin masak ni tak turun kat I ye yang?

Buat-buat tanya la plak kan.. kalau dah dasar rajin tu.. mmg tak boleh nak tolong dah..


7 comments

Tiada ulasan: