Cari Something?

Wednesday, February 04, 2009

Berjumpa Madam Tai Tai

Malam tadi tak merasa tengok the last 15 minutes of Ku Milikmu sbb Zeri dah bangun.. aku naik lepas dua orang abang2 dia dok turun silih berganti sbb nak inform Zeri nangis.. memula Arif turun.. aku kata kejap lagi.. then Amir plak.. inform benda yg sama.. kah kah kah.. aku mmg dasar ibu tak sedar diri :P

Apa cerita ek last 15 minutes? Aku tak koser nak pi website tv3 pasal PC aku ni deaf & mute gitu..












On the other notes, sbb dah naik atas, aku pun onkan laptop & bikin budget.. ye la, gaji mak masuk 1hb.. 1hb jatuh hari Ahad.. Isnin plak cuti.. Selasa baru nak floating.. hari ni baru jejak ke bumi.. gigih ok nak bagi2 jadik 45:55 macam yg Ms Lola dok share tu.. Since umah aku yg dah terbengkalai 6 tahun tu release another 15% recently, makanya progress payment pun meningkat sudahh.. makanya, budget aku sekian lama berlari-lari jugaklah adanya.. harus adjust sana sini mana yg patut..

Sampai tertido2 aku buat budget.. kah kah kah.. around 11pm+ Zeri bangun lagi nak nyusu.. abang2 dia gigih lg menengok Ice Age 2.. (Selingan : Ice Age 3 akan keluar June ini..)

Dah nyusukan Zeri.. apa lagi.. aku sambung tido la kan.. tp to my surprise, dalam tido tu aku mimpi.. jumpa seorang blogger yg aku rasa, aku rasa la.. tak pernah jejak pun ke blog aku ni.. she is Madam Tai Tai.. or famously known as MTT kat blog Mrs Noba.. apakah maksud?

The place is somehow macam kat surau kat satu shopping complex.. aku tengah bersandar kat dinding when later dia datang duduk mai sebelah aku.. ntah macam mana, dia kata dia Madam Tai Tai.. so, aku pun gedik2 kata,

"I -lah cik_yan! "

Macam la dia kenal aku?? Tp muka dia confirm aku blur je masa mimpi tu..

Oh well.. Punya la banyak lagi bloggers kat KL & JB aku tak jumpa.. tetiba bley jumpa yg ada kat Dhaka.. aku rasa la.. kalau tak silap.. kekekeke.. dia kat Dhaka kan Mrs Noba?

Nota kaki: Baru nak link.. sekali open to invited readers daa..

Nota kaki #2 @ 1354hrs: Maaf kepada kawan2 yg ingin meninggalkan jejak kasih tetapi gagal.. Hamba yg mulia ingin memohon maaf atas kekhilafan jari2 hamba mengklik checkbox2 yg bertaburan dalam JS-Kit configuration tanpa mengetahui impak maksima yg bakal berlaku.. its back to normal, I hope.



15 omments

No comments: