Cari Something?

Friday, February 06, 2009

Malam Jumaat Keliwon

Gedik2 aku ajak My Other Half layan cerita Keliwon kat segmen Seram TV3 malam tadi.. Ye la, pengarahnya Rashid Sibir yg terkenal dengan cerita syahdu, melankolik berbagai.. confirm most of the time aku tengok cerita yg dia bikin, nangis :P jadi, kali ni ala2 dia nak bertukar genre.. so, apa lagi kan? mana la tau tetiba bley bikin aku tak tido malam ke apa? kah kah kah..



Tapi, setelah menghabiskan masa selama sejam walaupun tak sepenuhnya memandangkan aku ada aktiviti menyidai kain dan melipat kain, aku rasa he's better stay at his forte genre.. maybe its too early to say this memandangkan malam tadi adalah episod pertama.. hopefully cerita2 lepas ni makin OK..


kenapa ek? kenapa dlm cite yg ada unsur2 seram kena ada effect kaler2 merah.. petir2 keluar dari tangan.. sengih menyeringai tp nampak macam senyum nak amik gambar.. very the turn off!!


Anyways, pada peminat cerita-cerita seram, anda bolehlah menonton Keliwon setiap Khamis @ TV3 9.30pm. cerita dia berbeza2 tiap minggu.. so takpe la kalau skip2 pun.. kekeke.. 

Apapun, cerita malam tadi doesnt really worth to be downloaded. Sekian.


17 comments

No comments: