Cari Something?

Wednesday, March 11, 2009

A Confession of a Blogaholic

Aku start memblog, somewhere in March 2003 (profile yg tulis.. nak harap aku ingat? mimpi je la..).. Jangan ditanya ke mana blog tu.. dah aku tanam hidup2 dalam blogosphere :P

Later, ala2 buat fresh starts la.. time tu aku dah ada anak 1..

To be frank, aku tak tau kenapa aku tulis blog masa tu.. saja gedik nak ada blog jugak sbb tengok org ada blog ke.. time tu tulis pun poyo semacam je.. ah ah ah.. 

But now, bila dah ada kawan-kawan, aku memblog atas tujuan utk berkongsi kemerapuan yg tak berkesudahan dan pendapat tentang sesuatu isu global mahupun setempat.. and to be frank, quite some time ago, aku jenuh pk posting jenis apakah yg bley menarik orang utk mengomen.. it feels good whenever your posting dapat LEBIH dari 1 komen, aye? tell me, sapa yg tak happy kalau satu2 posting tu dapat komen yg merimbun..

And, and, it feels good also to get much higher hits! not 7|7s :P















So, what is the confession? Hua hua hua.. la ni, aku memblog sbb nak cash out check dari Nuffnang dowh!! Ada lagi seringgit lima puluh empat sen nak cukupkan.. ya ALLAH, liat sungguh!

Nota kaki: Mak ada 2 metered campaign kat blog lagi satu.. tp visitor kat situ ala2 sendu.. encik Nuffnang, transfer kat blog yg ni bley dak?


11 comments

No comments: