Cari Something?

Monday, March 30, 2009

Good 7:23 minutes

I was G-talking with Madam Baker** when I received a phone call from k Shiha.. 3 hari lepas aku ada hantar email kat k Shiha.. ha ha ha.. mengadu la, apa lagi?


There were lots of things yg k Shiha bagitau.. dont fret.. i've done my best.. 20 months is a great achievement.. sebak hati aku ni.. masa bercakap dengan k Shiha tadi, nak nangis pun ada.. rasa terharu sangat2.. ye lah, kenal kat alam maya je pun.. tak pernah jumpa.. but the support is, indescribable.. 


Bak kata Fid, ibu2 yg menyusukan anak je yg tau perasaan ibu2 yg seangkatan.. bila mana susu merudum and what nots.. ataupun bila mana ada kegembiraan bila berjaya bagi anak grad menyusu at any stage.. 6 bulan.. setahun ke.. setahun setengah ke.. 2 tahun ke.. (dan lebih)..


Walaupun susu masih ada, aku harus belajar untuk pasrah apabila tiba masanya kelak.. Bukan nak berputus asa ke apa.. tp aku rasa hari itu akan tiba jugak.. frozen EBM habis stok.. and what nots.. Bak kata k Shiha, Zeri pun dah 20 bulan.. byk lagi alternatif lain yg aku bley bagi.. yogurt (mmg favorite dia), calciyum.. direct feeding pun dah memadai sekiranya keadaan dah tak mengizinkan..


"Kalau tetiba dia stop pun, jangan sedih OK."

Bley plak aku kuar ayat, "lagi sedih kalau dia nak lagi, tapi susu dah takde.."

Ntah.. aku weng.. aku pun tak pasti keadaan yg mana yg lagi sedih..




K Shiha pun sempat menyatakan semoga #4 adalah baby girl.. Ha ha ha.. semoga benarlah seperti yg diharapkan..


Nota kaki**: Madam Baker adalah nama lain kepada Za.. seperti mana yg diberi oleh mamaampang a.k.a k Laili :)



16 comments

No comments: