Cari Something?

Isnin, Mac 30, 2009

Mengidam

Yes. Saya mengidam.




Saya mengiiiidaaaammmmm sangat mee sup buatan bonda.. Insya-ALLAH dia akan turun KL 17/4 ni utk menghadiri satu majlis perkahwinan sepupu saya.. tadi dah siap SMS..


"Ma, kat KL nnt, smpt x yang nak request mee sup? Heee.."


Sengal tak? ah ah ah..


Dan2 bonda saya reply


"Bole tp ma bwk dr jb la.."




Ahhh.. from JB with love then.. Kot rasa tak tahan, ada yg tetiba terpacul je kat JB ni karang.. hua hua hua.. Maklum la, 3 minggu lagi.. Hmmm..









Agak2 kalau guna pos, Pos Malaysia bagi lepas tak?

















Ya ALLAH, kronik sangat ke aku ni.. 



Nota kaki: Meleleh air liur tengok gambar kat Google Image.. iskkk..


10 comments

Tiada ulasan: