Cari Something?

Thursday, March 12, 2009

Kenangan Lalu

Hari ni result SPM keluar.. aku ada adik ipar yg menunggu keputusan.. nak tunggu anak sendiri, 12 tahun lagi la.. ha ha ha..

dalam LRT pagi tadi la, sambil telinga ni dok dengar sorang lelaki berborak dengan kekasih hati, aku dok terkenang zaman2 amik result dulu..

satu kenangan maha nostalgik! to be frank, cukup le sekali amik SPM.. heee.. tak sanggup aku nak tempuh lagi..

Sometimes, aku masih bermimpi yg aku terlepas nak jawab paper add maths.. semata-mata sbb aku ingatkan paper tu belah petang.. padahal pagi dong!! dalam mimpi tu, aku bertembung dengan kawan2 yg baru sudah keluar dewan.. and they were like "kau pegi mana Yan? org dah abis jawab, kau baru nak sampai.." Horror OK!! Heee.. not that I'm good in add maths.. mak dapat C4 kot? hua hua hua..



Care to share your kenangan nostalgik? mak dah lama dah lepas.. 14 tahun lepas dah.. eeeee.. saja gedik nak ngaku tua :P

16 comments

No comments: