Cari Something?

Tuesday, March 24, 2009

Malam yang penuh aktiviti

Malam tadi, selepas je sudah dinner, kami berlima setengah zup zap zup zap masuk kereta utk menyelesaikan plan-plan yg tertangguh..

1st, tuju klinik.. masuk2 je ngadap doc, aku tengok double line tu.. aku kata.. "Hmmm.."

Doc tengok muka aku.. aku cakap balik kat dia..

"My 4th.."

"Pardon me?"

"My 4th child.."

Ha ha ha ha.. dia tanya la ada apa2 problem ke idak b4 this.. yada yada yada.. and not to forget, dia tanya LMP aku..

aku bagitau la.. dan aku plak, ntah apa kes terlebih ramah,

"And that makes me 5 weeks & 3 days pregnant, I guess.."

Lelebih plak kan.. doc pandang je.. nasib baik senyum :P tapi doc takmo kalah.. lepas dia pusing2 menda alah tu,

"Well, actually, you are 5 weeks & 2 days pregnant.."



Sehari je pun..


Kuar2 je, aku terus SMS MIL.. sampai hari ni tak de jawapan.. ngeeeee...

Sudah je, pi kedai plak.. gunting rambut Amir.. puas hati aku dapat tengok balik 3 orang budak lelaki kat umah tu.. kalau tak... ah ah ah..





Dan destinasi terakhir, semestinya, Giant.. macam takde tempat lain anak2 aku nak bersuka ria kan?

11 comments

No comments: