Cari Something?

Friday, March 20, 2009

Rahsia Di Sebalik Blog

Ms Lola telah mengetag saya.. saya amat menghargainya.. Justeru, inilah jawapan-jawapan kepada tag tersebut..

  1. Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
    Nama blog saya ialah Apa Apa Je.. (teringat plak zaman menjawab soalan time Darjah 1 dulu :P) sbb masa saya start blog ni beberapa tahun lepas, saya tak tau nak cite pasal apa.. thus, apa apa je la..


  2. Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
    Linknya ialah seperti yg tertera di address bar browser anda.. kekeke.. ideanya? sama seperti cerita di atas.. ia merupakan sesuatu yg terpacul dalam kepala saya ketika itu.. ia menjadi apapaje.blogspot.com instead of apaapaaje sbb saya malas nak taip huruf A tu banyak-banyak.. Saya mmg pemalas!


  3. Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
    Rojak to the max.


  4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
    Tak pernah la lagi sehingga ke saat ini.


  5. Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
    Ms Lola? Blog dia fun & hilarious. Tak lupa jugak taktik2 keji yg dikongsi.. dia juga merupakan antara pemblog yg memberi influence terhadap buku2 yg saya baca.


  6. Senaraikan 5 orang yang akan anda tag.
    cik Iszan - sementara dia ada BB..
    Mrs Noba - apo nak buek.. ni la padah jadik rakan skype aku..
    k Ana - lama hang tak jengah blog mak..
    Erna - bila aku bley start makan brownies balik niiii..
    Last but not least -- mommysarah yg bley online di waktu2 misteriii..


3 comments

No comments: