Cari Something?

Thursday, April 02, 2009

Akasia : Matahari

Saya berpeluang menonton slot Akasia : Matahari semalam.. ye lah, dah namanya cuti.. kepala weng pun, bley la layan.. walaupun, sejujurnya saya kurang/tak minat dengan pelakon utama wanitanya, cik Lisda.. tp sbb byk pelakon lelaki yg hensem tahap boleh cuci mata tu, saya gagahkan jugak.. sehingga semalam, baru sorang la yg kuar, iaitu Fahrin Ahmad yg saya simpulkan sebagai cinta pertamanya yg bakal kecundang..


Ada ramai pelakon lelaki dalam cite ni.. yg sempat saya tangkap, Iqram Dinzly (ekhem), Erry Putra (Manjalara, Sutera Maya), Ako Mustapha (Bella), dan.. er, er.. Fauzi Nawawi.


Dari forum yg sempat saya kunjungi, nampaknya Jehan Miskin pun ada..









Lelebih je aku ni kan.. tak sedar diri keje abis 6.30pm.. sampai umah dah 7.30 pm :P Ada yg jadik mangsa tukang download karang..

9 comments:

mamaDhea said...

sya pon kureeeeeeng sket dgn pelakon wanitanya.. hahaha..

cts said...

saya pun sama tak gemar pelakon itu..

FAM said...

aku igt pelakon hensem yg ko maksudkan nasir bilal khan tu. hahahahahaha!!

cysev3n said...

Sya,
ada geng.. kekeke..

cik suhainini,
sama jugak? calittt..

MD,
smalam takde la NBK.. ada Fahrin Ahmad je.. heee..

MN said...

ko sudah pulang ke pangkuan blogger????

aku jenguk2 jugak cerita ni sbb mak aku bukak.
masa the first 2 episodes aku suka sbb ada fauziah nawi and nasir bilal khan (ewww) tapi bila aku dah dpt tangkap yg lis itu pelakon utamanya - aku jadik kureng. tapi aku yakin mak aku akan layan citer tu sbb dia tak bias :D

cysev3n said...

MN,
oh, i didnt know there was Fauziah Nawi.. ye la, smalam pun dah episod ke-3.. ntah2 tu la yg 1st and the last aku layan kat TV :P

Crazee Choc's said...

sama la. i pun tak suka sgt si Lis** tu....

Nur said...

CY..x yah rasa rugi yer..citer tu pd cam x de masa depan jer...heheheh

cysev3n said...

cik Marisa,
ramai jugak "fan" club dia.. heeee..

cik Nur,
rugi tak dapat cuci mata je :P